Radio – uzticamākais medijs Eiropā
Radio ir atzīts par uzticamāko mediju Eiropā, pateicoties tā spējai sniegt skaidru un uzticamu informāciju reālajā laikā. Klausītāji novērtē tā neatkarību, pieejamību un spēju saglabāt saikni ar sabiedrības aktuālajiem notikumiem. Radio vienmēr bijis drošs informācijas avots, kas veido ciešu uzticēšanās saikni starp auditoriju un mediju.
Radio - masu medijs
Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Ziema – Pavasaris 2025
Mērķa grupa: Latvijas iedzīvotāji (16 līdz 74 gadi)
Radio – uzticamākais medijs Eiropā,
uzrādot augstākos uzticamības rādītājus 26 no 37 (70%) pētījumā iekļautajām Eiropas valstīm.
Datu avots: EBU based on Eurobarometer 96.
EBU Media Intelligence Service – Trust in Media 2022
Radio - iecienīts medijs visās vecuma grupās
Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Ziema – Pavasaris 2025
Mērķa grupa: Latvijas iedzīvotāji (16 līdz 74 gadi)
Reach % – kopējais radio klausītāju īpatsvars mērķa grupā vidēji nedēļā
Reach % Daily – kopējais radio klausītāju īpatsvars mērķa grupā vidēji dienā
Komercradio staciju grupu auditorijas Latvijā
SKONTO MEDIJU GRUPA ir visklausītākā komercradio staciju grupa Latvijā ar klausīšanās laika daļu 18,1% Latvijas iezīvotāju vidū un to vidēji viens radio klausītājs klausās 2 stundas un 56 minūtes dienā.
Mērķa grupa: Latvijas iedzīvotāji (16 līdz 74 gadi)
Datu avots: KANTAR, KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Ziema - Pavasaris 2025
Komercradio staciju grupu auditorijas Latvijā
Dienas auditorija – Reach Dly, Nedēļas auditorija - Reach
SKONTO MEDIJU GRUPA ieņem 1. vietu Latvijā arī pēc regulāro klausītāju skaita.
Katru dienu vienu vai vairākas SKONTO MEDIJU GRUPAS radio stacijas klausās 228 tūkstoši jeb 15% iedzīvotāju visā Latvijā vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Katru nedēļu vienu vai vairākas SKONTO MEDIJU GRUPAS radio stacijas klausās 602 tūkstoši jeb 40% iedzīvotāju visā Latvijā vecumā no 16 līdz 74 gadiem.
Mērķa grupa: Latvijas iedzīvotāji (16 līdz 74 gadi)
Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Ziema - Pavasaris 2025
Komercradio staciju grupu klausītāju plūsma dienas laikā
SKONTO MEDIJU GRUPA piedāvā vislielāko auditoriju Latvijā vidēji vienai reklāmas reizei vairāk nekā 55 000 klausītāju.
AQH (‘000) – vidējais komercradiostaciju grupu klausītāju skaits mērķa grupā konkrētajā laika intervālā (izteikts tūkstošos)
SKONTO MEDIJU GRUPA – RADIO SKONTO, RADIO TEV, SKONTO PLUS, LOUNGE FM 99,5
EHR mediju grupa – EHR (Eiropas Hitu Radio), EHR Russkie Hiti, EHR SuperHits, EHR Latviešu Hiti, RETRO FM
Radio SWH grupa – Radio SWH, SWH +, SWH Gold, SWH Rock, SWH Spin, SWH LV
Star FM grupa – Radio Star FM, TOP RADIO
Mērķa grupa: Latvijas iedzīvotāji (16 līdz 74 gadi)
Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Ziema - Pavasaris 2025
Komercradio staciju grupu dienas auditorijas pārklāšanās
Latvijā vidēji viens radio klausītājs klausās 2 radiostacijas. Tādēļ, plānojot komunikācijas kampaņu radio, jāņem vērā auditoriju pārklāšanās radītājus. Tas ļaus zīmolam izveidot efektīvāko reklāmas kampaņu gan no auditorijas sasniedzamības, gan investīciju viedokļa.
KANTAR Latvijā veiktā Radio auditorijas pētījuma rezultāti liecina, ka kombinējot SKONTO MEDIJU GRUPU ar jebkuru citu grupu zīmola vēstījuma nodošanai, SKONTO MEDIJU GRUPA piedāvā būtiski lielāku unikālās auditorijas apjomu.
Mērķa grupa: Latvijas iedzīvotāji (16 līdz 74 gadi)
Datu avots: KANTAR, Radio auditorijas pētījums, Ziema - Pavasaris 2025