
Ieplāno papildu laiku ceļā; Rīgas centrālajā stacijā norit buvdarbi
Šodien Rīgas Centrālajā stacijā sāksies pagaidu paaugstināto platformu izbūve, daļēji slēdzot atsevišķu platformu posmus, kā arī tiks mainītas pasažieru iekāpšanai/izkāpšanai paredzētās vietas, informēja "Latvijas dzelzceļš" pārstāve Agnese Līcīte.
"Latvijas dzelzceļš" pārstāve Agnese Līcīte:
“Pašā stacijā būs izvietota informācija ar shēmām un kuras platformu daļas ir slēgtas un kuras ir vaļā. Līdz ar to pasažieri aicināti iepazīties ar stacijā izvietotajām shēmām un ieplānot papildu laiku nokļūšanai uz vajadzīgo platformu, jo, piemēram, dodoties uz 1.platformu no stacijas puses būs jāmēro garāks ceļš nekā līdz šim.”
Daļēji tiek slēgta 1.pasažieru platforma, tiek mainīta pasažieru iekāpšanas/izkāpšanas vieta:
• Vilcieni, kas atiet un pienāk pie 12.ceļa, piestās 1.platformas posmā pie Dzirnavu ielas.
• Vilcieni, kas atiet un pienāk pie 11. ceļa, piestās pie platformas 1.P (dienesta platforma).
Daļēji tiek slēgta 3. pasažieru platforma, tās posms pie Dzirnavu ielas nebūs pieejams.
• Vilcieni, kas atiet un pienāk pie 3. un 4.ceļa, piestās 3.platformas atvērtajā posmā, kas atrodas tuvāk pie Stacijas ēkas. Dodoties uz 3. platformu no Stacijas ēkas, pasažieri, tāpat kā līdz šim, izmanto A un C tuneli. Nokļūšanai uz 3.platformu no Dzirnavu ielas puses, aicinām pa gājēju pāreju doties uz 2 vai 4. platformu un izmantot apvedceļu caur stacijas ēkas A tuneli.
Peronu paaugstināšanas būvdarbus Rīgas Centrālajā stacijā plānots veikt vairākos etapos un pirmie būvdarbi ilgs aptuveni divas nedēļas. Peronu pielāgošana tiek veikta, lai pasažieriem padarītu pieejamāku vienlīmeņa iekāpšanu jaunajos "Vivi" elektrovilcienos. Kopumā 16 stacijās un pieturas punktos līdz šī gada beigām tiks izbūvētas pagaidu paaugstinātās pasažieru platformas.
Foto: Latvijas Dzelzceļš
"Latvijas dzelzceļš" pārstāve Agnese Līcīte:
“Pašā stacijā būs izvietota informācija ar shēmām un kuras platformu daļas ir slēgtas un kuras ir vaļā. Līdz ar to pasažieri aicināti iepazīties ar stacijā izvietotajām shēmām un ieplānot papildu laiku nokļūšanai uz vajadzīgo platformu, jo, piemēram, dodoties uz 1.platformu no stacijas puses būs jāmēro garāks ceļš nekā līdz šim.”